خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کوچکترین میکرفون مخفی بیسیم صدا داخل لوازم جانبی تلویزیون 09104416091


 
قيمت 0ريال

کوچکترین میکرفون مخفی بیسیم صدا داخل لوازم جانبی تلویزیون 09104416091

این میکرفون مخفی بیسیم کوچک که به شکل سیم سیار میباشد کارکرد بسیار ساده ای دارد .این دستگاه که مانند سه راهی برق می باشد مانند یک گوشی موبایل عمل میکند بنابراین نیاز به مهارت ودانش خاصی ندارد مانند یک گوشی موبایل سیمکارت را روی دستگاه قرار میدهید تنهاکاری که نیاز است انجام دهید این است که با شماره روی دستگاه تماس بگیرید تا به صورت اتوماتیک فعال شده و شما صدای محیطی که دستگاه را گذاشته اید بشنوید .
این دستگاه با توجه به اینکه به شکل سیم سیار سه راهی می باشد خیلی دیر قابل شناسایی و تشخیص می باشد و یکی از بالاترین مزیت های این دستگاه کمیاب بودن و شناخته نشدنش می باشد شما این دستگاه میکرفون شنود را جای دیگری به غیر از اینجا نمی توانید پیدا کرده و خرید کنیو به همین دلیل معرف نمی باشد و خیلی دیر قابل تشخیص هست .
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۳۳۳۶۱۲۸۴۳ و ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ تماس حاصل فرمایید .
این دستگاه سه راهی میکرفون دار با توجه به اینکه همیشه در برق می باشد به همین دلیل نیازی به شارژ وجد ندارد ضمنا در صورتیکه این دستگاه به برق وصل نباشد یا برق ها قطع شوند تا ۴۸ ساعت شارژ استند بای و تا ۴ ساعت شارژ مداوم جهت گوش دادن مخفیانه به صدا های محیط را دارد. این دستگاه نه صدا و نه نور خاص و غیر عادی دارد که قابل تشخیص باشد و یا جلب توجه کند .
با توجه به اینکه چون داخل سه راهی برای جاسازی فضایی زیادی می باشد به همین دلیل از قویترین ای سی و باطری و میکرفون جهت شنود داخل این دستگاه استفاده شده است و کارایی این دستگاه یا راهنمای کارش دقیقا مثل بقیه دستگاهی شنودمان می باشد . داخل سه راهی یه سیم کارت وارد میکنید و کگار شما تمام هست و فقط نیاز به گذاشتن ئدر جای مورد نظر هست . بعد از اینکه سه راهی را در منزل یا محل کار خود گذاشتید در صورتیکه بخواهید صدای اون محیط بشتنوید از طریق یه کدی که ما به شما میدیم سیم کارت گوشی خودتون به دستگاه معرفی میکنید و از آن لحظه به بعد هر لحظه احساس نیاز به شنیدن صدای محیط کنید به شماره سیم کارت روی دستگاه زنگ میزنیو و صدای محیط را میشنوید و ضمنا میکرفون این دستگاه خیلی قوی و قدرتمند می باشد. ممنون میشم جهت گرفتن اطلاعات بیشتر با تلفنهای ما تماس بگیرید ضمنا قیمت این دستگاه ۵۵۰ و ۶۳۰ هزار تومان می باشد و نسبت به نوسان قیمت بازار احتمال بالا یا پایین بودن قیمت موقع خرید می باشد پس :
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۰۲۹۴۵۲۴۷۴ و ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳تماس حاصل فرمایید .
مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام شرکت مدلهای جدید را مشاهده فرمایند لینک کانالها پایین موجود می باشد.
https://t.me/hidecamera
https://www.instagram.com/tvmarketiran
‌‎
مشتریان محترم که قصد خرید این محصول را دارند میتوانند جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های 09104416091 و 09104416093 تماس حاصل فرمایید .

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت