خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کوچکترین مدل دوربین و میکروفون بیسیم جاسوسی ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۲


 
قيمت 0ريال

کوچکترین مدل دوربین و میکروفون بیسیم جاسوسی ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۲

کوچکترین دوربین و میکروفون بیسیم ریز که میتواند همزمان با اینکه تصویر را  فیلمبرداری میکند، صدا رو به ۵۰۰ متر دورتر از شما که یه مانیتور و .. هست انتقال میدهد.
بدون نياز به سيمكارت يا اينترنت تصوير رو به شعاع ٥٠٠ متر ارسال میکند و همزمان یه هندزفری هم در گوش شما می باشد تا صدای اون نفری که تصویر شما رو میبینه بشنوین .
در صورتیکه دوست داشته باشین شعاع ارسال صدا و تصویر بالا تر باشد فرستنده طلایی رنگ باید تعویض و یک گیرنده ای بزرگتر از آن را خریداری کنید . متسفانه ما اینجا نتونستیم توضیحات بیشتری در مورد این کالا ارائه دهیم پس شما جهت گرفتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ضمنا قیمت پایه این دستگاه از ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان شروع میشود در صورتیکه واقعا قصد خرید دارید تماس بگیرید با تشکر
برای مشاوره خرید و اطلاع از قیمت جدید با تلفن های ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ و ۰۹۰۲۹۴۵۲۴۷۴ تماس حاصل فرمایید .اگر در تصاویر مربوطه شما عکس کلید یا جعبه سیگار رو میبینید به دلیل این عکسشون گرفته شده تا در ذهن شما اندازه این دستگاه یه شاخصی داشته باشه .
مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام شرکت مدلهای جدید را مشاهده فرمایند لینک کانالها پایین موجود می باشد.
https://t.me/hidecamera
https://www.instagram.com/tvmarketiran
‌‎
مشتریان محترم که قصد خرید دوربین و میکروفون بیسیم جاسوسی را دارند میتوانند جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های 09104416093  و 09104416092 تماس حاصل فرمایید .

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت