خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین مدل دستگاه شنود در قالب فلش ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۱


 
قيمت 0ريال

بهترین مدل دستگاه شنود در قالب فلش ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۱

از بهترین و جدیدترین مدلهای فلش ضبط صدای موجود در بازار این مدل فلش ضبط صدا مخفی تکی است که با ابعاد کوچک و کارکرد بسیار اسان در اختیار مشتریان عزیز قرار دارد.این فلش به عنوان یک دستگاه شنود مورد استفاده قرار میگیرد.کارکرد اسان ، اندازه کوچک ، شارژ طولانی مدت و کیفیت صدای عالی این دستگاه را از سایر دستگاههای ضبط صدای دیگر موجود در بازار متمایز میکند.فلش ضبط صدا در حالت اماده به کار یک هفته تا ده روز و در حالت ضبط تا ۱۵ ساعت شارژ را نگه میدارد .
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۳۳۳۶۱۲۸۴۳ و ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ تماس حاصل فرمایید .

نحوه کار فلش ضبط صدا :

دستگاه فلش ضبط صدا دقیقا مانند یک فلش مموری معمولی است سایز دستگاه بسیار کوچک میباشد اندازه ان تنها دو بند انگشت میباشد ابتدا دستگاه را به مدت ۴ ساعت به کامپیوتر یا لپ تاپ یا پورت ( usb ) دستگاهای دیگر وصل کنید .
فلش ضبط صدا را از کامپیوتر جدا کرده یک دکمه کوچک کنار دستگاه وجود دارد ان را روی حالت ( on ) قرار دهید دیگر نیاز به کار خاصی نیست فلش یو اس بی در این حالت روشن است فلش ضبط صدا دارای سنسور حساس به صدا میباشد یعنی هر گاه صدا شنید به صورت اتوماتیک عمل ضبط صدا را انجام خواهد داد و هر گاه صدا قطع شد دستگاه نیز پس از ۳۰ ثانیه عمل ضبط صدا را متوقف خواهدنمود.
برای شنیدن صدا ابتدا دکمه کوچک دستگاه را روی حالت ( off ) قرار دهید سپس به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید فایل های ان دقیقا مانند یک فلش مموری معمولی روی دسکتاپ کامپیوتر شما ظاهر خواهد شد با کلیک کردن روی پوشه ( record ) قادر به شنیدن صداهای ضبط شده هستید برای شنود صداهای ذخیره شده هیچ نیازی با نصب نرم افزار خاصی نیست .
جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۳۳۳۶۱۲۸۴۳ و ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ تماس حاصل فرمایید .
ایده آل برای ضبط معاملات کسب و کار، جلسات، دستورالعمل ها، سفارشات، سمینارها، سخنرانی ها، مصاحبه ها، و غیره
مفید برای اهداف آموزشی (یادگیری، بهبود، تلفظ زبان های خارجی دانش آموزان و دانشجویان)
استعلام قیمت جدید با تلفن های ۰۹۰۲۹۴۵۲۴۷۴و ۰۹۱۰۴۴۱۶۰۹۳ تماس حاصل فرمایید .
مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام شرکت مدلهای جدید را مشاهده فرمایند لینک کانالها پایین موجود می باشد.
https://t.me/hidecamera
https://www.instagram.com/tvmarketiran
‌‎
اگر قصد خرید این دستگاه شنود را دارید جهت مشاوره و استعلام قیمت جدید با تلفن های 09104416092 و 09104416093 تماس حاصل فرمایید .

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت